Nizip Namık Kemal İlköğretim Okulu

Hoşgeldiniz, ziyaretçi defterimize birşeyler yazmayı unutmayın
53
cansel hatice bayındırlı
11 Mayıs 2011 08:32
eski sınıfımdaki arkadaşlarımı cok özledim en cok miyese ve büşrayı cok özledim hepsine gucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum ve aynı zamandada AYDAN CELİKLERİ cok özledim onada bir kucak dolusu sevgimi gönderiyorım hepinizi coooooooook özledim
52
zeliha bozkurt
01 Mayıs 2011 21:57
SLM SBS YAKLAŞTI BİZİM İÇİN BU AY HEP KİTAPLARIN BAŞINDA GEÇECEK TÜM ARKADAŞLARA BAŞARILAR
51
cansel hatice BAYINDIRLI
30 Nisan 2011 19:23
eski arkadaşlardan cevap yok mu?
50
tuba cansu bayındırlı
28 Nisan 2011 15:01
kızlarınız ilçe birincisi çok güzel ilk okulu tebrik etmek üzere sonra kızları tebrik ediyorum başarılarının devamını dilerim
49
tuba cansu bayındırlı
27 Nisan 2011 13:20
valla mesajımızı kabul etmeseydiniz cuma hocaya diyecektim ki hocam allahtan aynı apt.yani komşuluk hakkına kabul edelir(şaka)
48
zeynep KARA
24 Nisan 2011 13:50
sen ne demek istemşsn ya taştan ve duvardan derken anlmdm hem ben seni bile tanımıyorum (zeliha bozkurt)....!!!!!!!!!
47
tuba cansu bayındırlı
21 Nisan 2011 21:05
ya bizim mesajlar niye kabul edilmiyo biz mededine fıkaralarıyız allah aşkına bende görmek istiyorum yorumu
46
cansel hatice BAYINDIRLI
15 Nisan 2011 20:16
ben başka okuldayım ama 5/c sınıfını cooooooooooooookk seviyorum özelikle eski öğretmenim AYDAN CELİKLERE teşekür ederim
45
cansel hatice BAYINDIRLI
15 Nisan 2011 20:13
ben başka okuldayım ama 5/c sınıfını cooooooooooooookk seviyorum özelikle eski öğretmenim AYDAN CELİKLERE teşekür ederim
44
tuba cansu bayındırlı
15 Nisan 2011 13:07
mrb ben eski öğrencilerinizdeyim arkadaşlarımı özledim ve şu anda abdurahman alkan ilköğretim okulundayım herkese selam
43
zeynep kara
15 Nisan 2011 09:42
mrb cuma hoca ben ramazan hocanın öğrencisiyim eskiden ben namık kemalde okudum şimdide arkadaşlarıma msj. gönderiom ama cvp. yazan yok ama yinede kendilerini çok seviom tüm ark. burdan slmlar cvplarınızı bekliyorum byy
42
zeliha bozkurt
12 Nisan 2011 18:42
ZEYNEP ARKADAŞIM SEN BİZİM OKULUMUZA HİTAP ETMİŞSİN OKUL TAŞTAN VE DUVARDAN.
AMA YİNE DE SANA CEVAP YAZAYIM.
MERABA NASILSIN İYİMİSİN NEYSE HOŞÇAKAL İYİ AKŞAMLAR
41
zeliha bozkurt
12 Nisan 2011 18:39
CUMA HOCAM VE GÖKHAN HOCAM İYİ AKŞAMLAR BAHAR SANADA İYİ AKŞAMLAR.
NASILSINIZ HOCAM VALLA BUGÜN ÇOK İYİYİM HİÇ ŞİKAYETİM YOK EZGİ HOCAYA'DA BU ARALAR BENİM ADIMA ŞİKAYET GİTMİYOR YA HERHALDE O NEDENDEN DOLAYI MUTLUYUMDUR BELKİDE.
SAAT ŞU AN:18:34. BENDE BİLGİSAYARDA BUGÜN ERAY HOCAYLA BİR ETKİNLİK YAPTIK ORADA 7/E SINIFINA BİR SORU SORDU BENDE ONU ARAŞTIRACAKTIM.
VE AKLIMA YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM GEÇEN HAFTALAR BİR MESAJ YAZDIM ONU YAYINLAMIŞMISINIZ DİYE BAKIYORDUM AMA YAYINLAMAMIŞSINIZ NEYSEKİ BİLİYORUMKİ VAKTİNİZİN OLDUĞU BİR GÜNDE YAYINLARSINIZ.
SAAT ŞUAN:18:39
HOŞÇAKALIN İYİ AKŞAMLAR.
40
Furkan
07 Nisan 2011 20:50
ben 4/D sınıfından furkan okulumuzu çoook seviyorum ve gurur duyuyurum sitede çook güzel haydi iii başarılar.
39
BAHAR AKÇAKOCA
04 Nisan 2011 19:54
okulumuz gerçekten her alanda süper öğretmenler harika bu okulun öğrencisi olmaktan gerçekten gurur duyutorum ve inşallah okulumuz daha çok ilerler ve birincilikler ardı ardına gelir
38
İskender YILDIZ
01 Nisan 2011 06:54
Merhaba. Gaziantep'te eğitim müfettişi olarak görev yapmaktayım. Dün okulunuzu ziyaret ettim. YSÖP çalışmalarında emeği geçen herkesi kutlarım. Eğitim sorununu çözemeyen uluslar, diğer sorunlarını zor çözerler. Nice aydınlık günlere el ele vererek ulaşabiliriz. Siz, Kahramanmaraş Göksun Keklikoluk Köyü, Sivas İmranlı Doğançal Köyü, eğitim ve çevre dostları başta olmak üzere, bekleyen herkese selamlar...
37
zeliha bozkurt
31 Mart 2011 18:29
CUMA HOCAM İYİ AKŞAMLAR NASILSINIZ BEN ZELİHA KARDEŞİM AYŞE BANA ABLA BEN DE OKULUN WEB SİTESİN MESAJ YAZDIM CUMA HOCA SENİN KİLERİ YAYINLAMIŞ RİCA ETSEN BENİMKİNİ YAYINLAR MI DİYO HOCAM NE OLUR YAYINLAYIN DA BENDE KURTULAYIM YOKSA BU KIZ BENİM BAŞIMIN ETİNİ YİYECEK BANA YARDIM EDERMİSİNİZ . NASIL AMA
36
ayşe bozkurt
31 Mart 2011 15:18
CUMA HOCAM BEN NAMIK KEMAL İLKÖĞRETİM OKULUNDAN AYŞE BOZKURT 3/C SINIFINA GİDİYORUM SİZDEN BİR RİCAM OLACAK LÜTFEN ATTIĞIM MESAJLARI YAYINLAYINIZ LÜTFEN VE ATTIĞIM MESAJIMI ÖĞRETMENİM DE GÖRÜR İNŞALLAH EĞER SİZİN YARDIMINIZ OLURSA TABİ SİZ BENİM MESAJIMI YAYINLAYIN BENDE ÖĞRETMENİME OKULUMUZUN WEB SAYFASINI AÇMASINI SÖYLERİM ÖĞRETMENİMDE AÇAR VE ATTIĞIM MESAJLARI GÖRÜR BÖYLELİKLE BELKİ AFYON'A GİTMEKTEN VAZGEÇER BELKİ EĞER BANA YARDIM EDER MESAJLARIMI YAYINLARSANIZ BEN DE SİZE ÖMÜR BOYU DUACI KALIRIM ANNEM BANA HEP KÜÇÜK ÇOCUKLARIN DUASI KABUL OLUR DERDİ EĞER BU GERÇEKSE SİZDE BANA YARDIM EDERSENİZ BEN HER SABAH HER GECE SİZE DUALAR EDERİM NE OLUR BANA YARDIM EDİNNNNNNNN.. LÜTFENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN. EĞER SİZ BANA YARDIM EDERSENİZ YÜZÜMDEKİ BU İFADE KALKAR YERİNE BU İFADELER GELİRRRR..
35
CUMA KARA
31 Mart 2011 00:15
MESAJLARINIZA, İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER... ÖĞRENCİLERİMİZİN DE WEB SAYFAMIZI TAKİP ETMESİ ÇOK GÜZEL, SEVİNDİM. TÜM GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİ BU SAYFA DA BUNLARI PAYLAŞALIM.
34
zeliha bozkurt
30 Mart 2011 18:08
SEMRA HOCAM REHBERLİK SAYFAMIZ OLACAKTIR VARMI NAMIK KEMAL GİBİ Sİ OKULUMUZUN ADINI TÜM TÜRKİYE BİRİNCİLİKLERİMİZLE DUYACAK VE CUMA HOCAM SADECE VOLEYBOL DEĞİL BUNDAN SONRA VOLEYBOL FUTBOL BİLGİ YARIŞMALARI DAHA Bİ SÜRÜ BİRİNCİLİKLERİMİZ OLACAK BİZİM OKULUMUZ BİR TANEDİR.
33
zeliha bozkurt
30 Mart 2011 18:02
CUMA HOCAM SİZE TEŞŞEKKÜR EDERİM NİHAYET ATTIĞIM MESAJLARI YAYINLAMIŞSINIZ BİR ARKADAŞIMLA GÖRÜŞTÜM O İSTANBUL'DA SADECE BİR HAFTALIK BURA'YA YANİ NİZİP'E GELMİŞ BENİM AKLIMA DA BİZİM OKULUMUZUN WEB SİTESİ GELDİ ARKADAŞIMA EĞER BİZİM OKULUN SİTESİNİ AÇARSAN SENİNLE KONUŞURUZ DEDİM O DA ÇOK MUTLU OLDU. TABİ BENDE O SIRADA OKULUMUZ ADINA GURUR DUYDUM TABİ EĞER SİZ BU SİTEYİ KURMASAYDINIZ BEN O DURUMDA HEM ARKADAŞIMLA GÖRÜŞECEĞİM İÇİN MUTLUYDUM HEM DE ÇOK SEVDİĞİM OKULUMUN VE ÖĞRETMENLERİMİN BUNA VESİLE OLDUĞU İÇİN YANİ BEN ŞUAN ÖYLE MUTLUYUM Kİ SİZE NASIL TEŞEKKÜR EDECEĞİMİ BİLMİYORUM YİNE DE MASAJLARIMI VE BENİM ÇOK SEVDİĞİM ARKADAŞIMLA GÖRÜŞMEMİ SAĞLADIĞINIZ İÇİN
32
Cuma KARA
29 Mart 2011 23:36
fotoğraflardaki salon ilçenin spor salonu, kızlarımız, voleybolda ilçe birincisi olmuştu.sitemizi takip ettiğiniz için teşekkür ederim.
31
zeynep KARA
29 Mart 2011 21:19
mrb cnm okulum yine ben hiç cvp ta yazılmamış ama yine de cvp bekliyorum... HEPİNİZİ çok özledim!!!!!
30
zeliha bozkurt
28 Mart 2011 14:51
cuma hocam artık size küsücem hen web siteiz açıldı mesaj yazabilirsiniz diyorsunuz hem de gönderdiğimiz mesajları yayınlamı yorsunuz bende namık kemalliyim bende 7/E'liyim benim attığım mesajları yayınlamıyorsunuz?
29
zeliha bozkurt
27 Mart 2011 14:34
hocam artık size ben çok kızmaya başladım attığım hiçbir mesaj yayına girmyor hoşçakalım yani duygu ve düşüncelerimi şu an bu ifadelerle göstere biliyorum
Ziyaretçi Defteri | Bilgisayar | Bilgisayar Forumu - Onaysız mesaj sayısı : 5